KALAS. DAG TRE.

I Köping.

Dag tre av kalas. Annandagsbandy.

Innan vinst. Bandyfrukost, pyttipanna och öl, kanske inte mina favoriter men i sammanhanget blir det gott. KIS-tipset, ett gäng helt omöjliga frågor om KIS och bandy i allmänhet. Trots min uppväxt har jag noll koll. Är man en Thunberg får man bara skriva sitt efternamn på tipset om man har alla rätt, skam för släkten annars sägs det. Jag och Karin busade och skrev så stort vi bara kunde. Pulsen rusar lite extra när de ska tala om vem som var sämst. Jag klarade mig i år också. Henrik också. Karin också. Konstigt? Karin vann däremot två kilo kaffe. Det skänkte hon till KIS pojkar födda -00. RESPEKT.

Under vinst. För mycket kläder på mig. Pappa sa att man aldrig kunde ha för mycket kläder på sig på Krillan. Han hade fel. Hejjarramsor. Glögg. Och pepparkakor.

Efter vinst. After bandy. Bishops stängt i år så bror öppnade sitt hem. Thaimat. Vin. Musicquiz. Just gotta love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0