JORDENS UNDERGÅNG.

Jag trodde den var här igår. Jordens undergång. Henrik mailade sönder min telefon. Jag har liksom alltid motsatt mig den här iPhonehysterin som florerat bland mina nära och kära och resten av jordens befolkning, säkert på grund av avundsjuka. Jag har alltid tyckt, och tycker fortfarande, att det varit lite fånigt att säga saker som "Det finns säkert en app för det." Om hur man ska rädda Saab ur krisen. "Det finns säkert en app för det." Om hur man räddar världen från den globala uppvärmningen. Och! Och det fånigaste av allt "Kan jag få min ajfååååååån?" "Jag ska bara hämta min ajfååååååån." Det är så fånigt så jag kan dö, det är ju lixom en TELEFON eller en MOBIL. Iallafall så har jag tänkt att man inte kan bli lyckligare av en iPhone. Men. Okej jag måste erkänna, jag blev kanske inte lyckligare, men mycket blev mycket roligare. Typ blogg. Typ spela wordfeud. Men jag skulle aldrig säga "Kan jag få min ajfååååååån?". Men så till saken. Till igår. Henrik mailade alltså sönder min telefon. Han skickade ett jättestort mail. Min skärm rörde sig efter detta inte en millimeter. Svart. Någonstans mellan avstängd och påsatt. Två timmar av ångest. VAD SKA JAG GÖRA!? Måste jag använda min samsungskittelefon nu? Hej då omvärlden! Iallafall jag googlade -hängd iPhone 3GS- Jag fick svar HOME+POWER. Sjuk enkelt. Sjukt bra. Sjuktnöjdtjejpunktse.


(Jag inser såhär i efterhand att det varit lättare att skriva detta inlägg på datorn än på ajfååååååånen! haha.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0