SOFIA!

För första gången ska jag göra något. Det här är något som storbloggarna gör. Jag ska svara på en kommentar. I vanliga fall skulle jag kanske ha svarat i kommenterarens blogg (för det är typ en miljaaaard människor som kommenterar...) eller via ett sms. Men. Man kan inte kommentera i Sofias blogg. Jag har tappat hennes telefonnummer. Jag har alla telefonnummer på en lapp i fickan förstår ni.

Det här inlägget är alltså till Sofia. Hennes kommentar handlar om vad skillnaden är på en muffin och en cupcake. Jag har researchat lite. Det var precis som jag trodde. Det är "locket" som skiljer. Alltså. När man lägger kladd på en muffin så blir det en cupcake. Wikipedia är roliga. De skriver tt det inte spelar någon roll vad kladdet (de använder inte ordet kladd i och för sig men men) består av. Härligt. Man kan kladda på vad man vill. Men. Det måste göra så att muffinsen blir sötare för annars blir det inte en cupcake...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Aha! Tack för svaret, då slipper jag ligga sömnlös på nätterna och fundera. Följdfråga;



Om "muffin-top" är när sidfettet ramlar ut över byxlinningen (jag vet, jag ska försöka bli av med detta nyupptäckta överhäng snart), vad är då en "cupcake-top"? :)

2011-09-21 @ 21:57:00
URL: http://sofiareyier.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0