KRIG!

Nu är det krig förstår ni. Henrik gillar inte när jag bloggar eller facebookar om saker som han gör. Speciellt inte när han gör knäppa saker. Jag har köpt den regeln. Men nu tänker jag bryta den och Herr H har sin egen stora glappa käft att skylla.

Fru H: Kolla, vilka fina skor jag vunnit på Tradera! Asbilligt också!
Herr H: Aaaa
Fru H: Men visst är de fina?!
Herr H: Men är det lika sula på båda skorna?
Fru H: Öööö aaa, eller vaddå?
Herr H: Ja, lika hög alltså?
Fru H: Öööö aaa, eller vaddå?
Herr H: Ja, men det ser ju ut som såna där skor man får från Landstinget....

Go ****c** yourself.

Jaga ska visa skorna när jag fått dem.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra att du beskriver dem som att du vunnit dem också, låter ju som att det blev gratis. Sånt gillar vi!!

2011-09-15 @ 12:51:15
URL: http://johannaveronewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0