VECKA.

Jag är inte ledsen över dålig uppdatering. Den här veckan har sprungit ifrån mig. Det började med snor. Ett besök på lager 157. Jag somnade framför TVn. Det fortsatte med snor. Lite klädshopping till Henrik. Jag letade vinterskor. Jag somnade framför TVn. Jag fortsatte leta vinterskor. Jag försökte komma in på Misoui second hand. Det gick inte. Helt omöjligt med en fyrhjulad vän med en minsta flicka i. Synd tycker jag. Jag fortsatte leta vinterskor. Jag hittade vinterskor. Jag somnade framför TVn. Jag åkte till Kisa. Kisa var som vanligt, alltid lite kallare. Jag försökte lära mig mitt gamla jobb igen. Jag gick igenom ett års mail. Typ. Jag åkte hem. Åt pannkakor. Jag fick en present (visar sen). Jag somnade framför TVn. Jag städade lite. Jag packade. Jag åt pannkakor. Nu sitter jag här. Med Pin Curls och huckle. Jag sitter mest och väntar. Vi ska åka till Köping. MYS!


Så en vecka à la Reyier/Thunberg avverkad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0