TWITTER.

Har precis gått igenom tre dagars twitter. Det tog typ lika lång tid som att gå igenom ett års (!) jobbmail. Detta beror på att Petter twittrar typ en gång i minuten eller nå't. Jag läser med glädje. Heeerreee guuuud vilket jobb han lagt ner på Musikhjälpen och #stepyourvdgameup. Jag är inte säker på hur mycket pengar han samlat in men jag tror att det är närmare en miljon kronor. Grymt! Musikhjälpen har samlat in 18,1 miljoner för att alla flickor runt om i världen ska få gå i skolan. Det är helt fantastiskt och naiv som jag är tror jag att varenda krona kommer komma till rätt ställe. Jag är dessutom lite ledsen att jag inte hunnit beställa någon musikhjälpent-shirt. Ska se om man kan beställa i efterhand.

Musikhjälpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0