I FAMILJEN THUNBERG.

I Köping.

I Familjen Thunberg
En följetong om vad som händer och fötter. Del 3

- Men var är mitt evighetsbakplåtspapper? Men mitt evighetsbakplåtspapper brukar ju ligga här. Har han slängt mitt evighetsbakplåtspapper? BEEEEECKEEEE! (ja, min pappa kallas så.) Har du slängt mitt evighetsbakplåtspapper? Vi har ju inget annat bakplåtspapper än mitt evighetsbakplåtspapper. Ähh, va sjutton man behöver ju inte ens ha bakplåtspapper när man gör klyftpotatis.

Mammas evighetsbakplåtspapper är alltså borta. Vi ska äta klyftpotatis. Pappa vet inte om han har slängt det. Jag har aldrig hört någon säga evighetsbakplåtspapper så många gånger på så kort tid. Söta mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0