HOMEDOTCOM

Avbrottet har även denna gång berott på den resande foten vi levt på i en vecka och lite till. Jag tycker otroligt mycket om att vara på resande fot. Jag älskar att vara med familjen och släkten. Men. Jag älskar att komma hem. Att få duscha i min egen dusch. Att få torka mig med min egen handduk. Att få spegla mig i min egen spegel. Att få uträtta mina behov på min egen toalett. Att få värma saker i min egen micro. Att få sitta i min egen soffa. Att få titta på tv. (Hos min mor och far är det lite svårt med det där med tv-tittandet, tvn har liksom en egen vakthund.) Kort sagt, borta bra men hemma bäst. Nu ska jag njuta. Imorgon styr vi nyår i vår enkla boning.

Jag återkommer med inlägg skrivna på resande fot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0