BEST OF THE BEST

img_5395 (MMS)

Det är många saker som är det bästa jag vet. Här är en. Första avsnittet av en serie. Det är vacker och oförstört på något vis. Idag skulle jag välja vilken serie jag skulle titta på. Jag kom på många olika serier. För det finns många som är bra. Jag gillar serier. Lite av en nörd kanske. Men iallafall. Jag hamnade på återigen på första avsnittet av One Tree Hill, min all time favourite feel good serie. Första avsnittet är fantastiskt. Nathan är en riktig bad ass, Peyton not so cheery, Lucas ensamvargen och Haley är nördigare och flamsigare än någonsin. Stört säger du, amazing säger jag. First of all you don't know me and second of all you don't know me. (P. Sawyer)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Serier är ju det bästa jag vet också!! Och speciellt OTH!

2011-08-15 @ 20:58:58
URL: http://johannaveronewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0