KÄNDISSPANING!?

I Köping.

På kändisspaning. Kändisar i Köping finns väl inte? Johoho du. Eller kanske inte i Köping. Men från Köping. Jag brukar inte läsa skvallerblaskor så ofta. Hånar gärna folk som läser skvallerblaskor. Men iallafall så var jag hos Frissan. Där finns inte mycket annat och göra när det gula håret ska bli vitt. Då såg jag i en sådan däringa tidning att en kille som jag gick i samma klass som på högstadiet är tillsammans med en idolfinalist från 2007. (Det är inte Marie Picasso.) Coolt. Då i samma veva fick jag också veta att Stylistjonas är Köping, born and raised. Det visste tydligen alla andra. Men. Inte. Jag. Ja så det var årets Kändis spaning det. Ja, jo en av de där programledarna som var full i direktsändning här om dagen är också från Köping, men det var för mig ingen nyhet så alltså ingen spaning heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0