SURFTID

Har lite surftid. (Läs den minsta flickan sover och jag har inga serier att titta på.) Har kollat fejjan. Har kollat alla mina blogg-favoriter. Flera gånger. Har kollat mailen. Tre gånger. Jag har inget jag borde köpa på blocket. Inte heller på tradera. Alltså. Jag har inget att surfa på. Punkt. Kanske skulle kunna dammsuga. Nä. Jag tittar på Malou istället. Jag och panschisarna. Men. Malou är bra. Anders Bagge är på besök. Anders Bagge är bra. Tydligen är även han lite som Sheldon Cooper. Han måste sitta längst fram till höger när han flyger. Spännande. Titta på avsnittet om du får tid.

Snart ska vi åka till Peking. Jag och den minsta tjejen. Tillsammans med Em och den lite större minsta tjejen. Hem till fröken J och den minsta pojken. Rykten om tacopaj florerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0