LIVING WITH SHELDON COOPER!

(Förlåt Henrik!)
Av föregående inlägg så kan man förstå att Henrik tittar på Mythbusters. Ett sprojlans nytt avsnitt. Jag tittar inte. Chocker. Jag ritar. I köket. Köket sitter ihop med vardagsrummet. Av ren artighet frågar jag Henrik om jag får lyssna på musik. Han svarar ja, men lite motsträvigt. Jag tänker och förklarar att jag inte ska ha så högt. Jag sätter på musik och konstaterar att Adam och Jamie (gubbarna på tv) överröstar kära Marit. Jag reser mig och hämtar mina hörlurar i Tv-bänken.

- Mä, du behöver ju inte ha hörlurar på dig!!
- Öh Sheldon Cooper!! Det är du som stör mig!

I'm Leonard Hofstadter. I'm living with Sheldon Cooper. Förstår du inte. Kolla här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0