TOPICS.

Jag har tänkt i flera dagar att jag borde blogga. Rättelse. Jag har tänkt i flera dagar att jag VILL blogga. Men som jag skrev för något inlägg sedan. Jag. Har. Torka. Så. När jag satt och ritade på förmiddagen gjorde jag en lista på saker som jag skulle kunna skriva om.





Haha! Det började som ett skämt, tro mig. Men jag tror sjutton att varje lite rubrik ska få sig ett inlägg. Jo men så blir det.

Så håll ut kära läsare. (Det är bra med kära läsare eftersom det är både singular och plural samtidigt.)

Laters!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sweet! Jag sitter på uppdateraknappen då så det är bara att leverera nu! Är speciellt spänd på Traderajunkien. Hittar du en råsnygg grå vinterjacka så KÖP!! Då är det nämligen jag som säljer:)

2011-11-08 @ 16:44:32
URL: http://johannaveronewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0